Sunday, August 1, 2010

Pengalaman Masa Patah Tangan...

Kenangan masa patah tangan memang tak dapat aku lupa... sebulan tangan aku kena simen... sebulan jugalah tak dapat naik motor...yang paling sedih, motor kesayangan aku pulak barai!!!



Ni gambar masa tangan aku dah 50 peratus okey... doktor dah buka simen lama dan pasang pulak simen yang baru..... gambar ni di ambil masa doktor baru je pasang simen ni...  seksa betul hidup dengan simen ni... tak boleh wat keje berat... nak tulis pun susah dan lambat pulak... yang sakit hati sekali kena marah ngan cikgu sebab aku lambat salin nota!! sedih!!!!. Kalau aku gatal kat mana-mana bahagian tempat patah tu tak boleh nak garu... terpaksa tahankan jerrrr...... Adoi!!!!!



Ni saja pengalaman aku... tentang motor kesayangan aku yang barai tu... terlupa pulak aku nak ambil gambar buat kenangan...  Sekarang ni motor aku tu dah okey walau pun cacat sikit... nanti ade masa aku entri pasal motor kesayangan aku tu... Buat kengkawan aku yang lain aku berpesan hati-hati masa bawak motor ok.... supaya ko tak mengalami pengalaman macam aku..... kalau ko nak rasa pengalaman patah tangan bawak lah motor laju2.... tapi aku tak galakkan.... buat aku cukuplah sekali....... tak mau lagi............serik............

No comments:

Post a Comment

Post a Comment